Całkowity i dokładny opis klas i perków |
AlanX | 31.03.2012 18:03:12 |
Grupa: Użytkownik Posty: 45 #908127 Od: 2012-3-31 | KLASY: Snajper: Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 25 Bronie:AWP, deagle Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM). Komandos: Inteligencja: 5 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 60 Bronie:deage Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM). Strzelec Wyborowy: Inteligencja: 0 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 20 Kondycja: -38 Bronie:m4a1, ak47 Dodatkowy opis: Brak. Obrońca Inteligencja: 25 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 0 Kondycja: -30 Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang Dodatkowy opis: Widzi miny. Medyk Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 15 Bronie:sg552 Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki. Wsparcie Ogniowe Inteligencja: 0 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 0 Bronie:mp5navy Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety. Saper Inteligencja: 10 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 5 Bronie:p90 Dodatkowy opis: Posiada 3 miny. Rusher Inteligencja: 10 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 55 Bronie:m3 Dodatkowy opis: Brak. Radziecki Żołnierz Inteligencja: 10 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: -30 Kondycja: 0 Bronie:ak47 Dodatkowy opis: 15 procent obrażeń z Kalasznikova. Kradziej Inteligencja: 15 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 20 Bronie:hegrenade, gail, flashbang Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność 1/2 szansy za zabranie perku swojej ofierze. Kosiarz Inteligencja: 10 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 3 Kondycja: 75 Bronie:możliwość dokupienia pistoletu(USP/GLOCK) Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM). Myśliwy Inteligencja: 0 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 30 Bronie:scout Dodatkowy opis: 125(+inteligencja) procent obrażen ze Scouta, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie. Kamikadze Inteligencja: 0 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 15 Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń. Kaskader Inteligencja: 10 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 5 Bronie:p228, ump45 Dodatkowy opis: Ma 5 spadochronów. Jumper (PREMIUM)-Dostępny tylko na nielicznych serwerach Inteligencja: 0 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 60 Bronie:hegrenade, smokegrenade, flashbang, knife, p90 Dodatkowy opis: Ma AutoBH, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża i mniejszą grawitacje na nożu. Admirał (PREMIUM)-Dostępny na wszystkich serwerach[Tylko na niektórych nie jest premium] Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 38 Bronie:hegrenade, famas Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, 20hp orazpełen magazynek za każde zabójstwo. BomberMan (PREMIUM)-Dostępny tylko na nielicznych serwerach Inteligencja: 5 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 15 Bronie:hegrenade, aug, smokegrenade, flashbang Dodatkowy opis: Ma 2 dynamity. Cheater (PREMIUM)-Dostępny tylko na nielicznych serwerach Inteligencja: -10 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 40 Bronie:hegrenade, smokegrenade, m4a1, flashbang, deagle, ak47 Dodatkowy opis: Ma zmniejszony rozrzut. Dr. House (PREMIUM)-Dostępny tylko na nielicznych serwerach Inteligencja: 80 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 0 Kondycja: -10 Bronie:sg552 + flashbang Dodatkowy opis: Posiada 4 apteczki, jest ledwo widoczny podczas kucania. Rambo (PREMIUM)-Dostępny tylko na nielicznych serwerach Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 30 Bronie:m249 (obrotówa), Shotgun m3, wszystkie granaty Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 80+int obrażeń, ma moduł odrzutowy. Agent Specjalny 007(PREMIUM)-Dostępny tylko na nielicznych serwerach Inteligencja: 20 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 40 Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke Dodatkowy opis: Ma podwójny skok i ubranie wroga. To tyle jeśli chodzi o klasy. Opis perków: -Adrenalina: Za każdego fraga dostajesz 50hp. -Apteczka: Raz na rundę możesz się uleczyć. -Autodestrukcja: Natychmiastowa smierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu. -AWP Snajper: Natychmiastowe zabicie z AWP. -Buty komandosa: Dostajesz 60 kondycji. -Buty Snajpera: Dostajesz 25 kondycji. -Buty szturmowego: Nie słychać twoich kroków. -Eliminator rozrzutu: Całkowicie wyłącza rozrzut broni. -Fart Strzelca: Masz 1/6-12 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18. -Kamizelka NASA: Dostajesz 30 wytrzymałości. -kamuflaż: Twoja widoczność spada do 50-100. -Maksymalne skupienie: Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia. -Moduł Odrzutowy: Wyrzuca cie z siłą 666(+inteligencja), moduł ładuje się co 4 sekundy. -Morfina: masz 1/2-4 szans na odrodzenie się po śmierci. -Naboje Kapitana: Zadajesz 40% obrażeń więcej, tracisz 30 zdrowia. -Naboje Ninjy: Twoje zdrowie regeneruje się o 22-30% zadanych obrażeń. -Naboje Pułkownika: Zadajesz 1-(+inta) obrażeń więcej. -Nano Kamizelka: Jesteś odporny na wszystkie umiejętności oraz perki. Trudna do zdobycia. -Notatki Kapitana: Odbijasz 1-5 pocisków na runde. -Notatki Ninji: Możesz wykonać skok w powietrzu. -Notatki Sapera: Masz 2 miny co runde. -Nóż komandosa: Natychmiastowe zabicie z noża. -Ogranicznik rozrzutu: Zmniejsza rozrzut broni. -Pancerz Neomexowy: Masz 1/4-7 szans na odbicie pocisku. -Platynowe Naboje: Zadajesz 25-31 obrażeń więcej. -Podręcznik Szpiega: Masz 1/1-3 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga. -Podwójna Kamizelka: Dostajesz 21-25 wytrzymałości. -Przysposobienie Obronne: dostajesz 20 wytrzymałości. -Rozbłysk: Użyj, aby oślepić wrogów w promieniu 250(+inteligencja). -Tajemnica Admirała: Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełny magazynek. -Tajemnica Generała: Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE. -Tajemnica Wojskowa: Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szans na oślepienie wroga. -Tarcza SWAT: Jesteś odporny na miny, rakiety oraz dynamit. -Tytanowe Naboje: Zadajesz 5(+int) obrażeń więcej. -Weteran Noża: Zadajesz dodatkowe 40(+inteligencja) obrażeń nożem. -Wykrywacz metali: Widzisz miny. -Wyposażenie Wsparcia: Masz 2 rakiety co runde. -Wyszkolenie Sanitarne: Co 5 sekund dostajesz 10 HP. -Wytrenowany Weteran: Dostajesz 100 zdrowia oraz tracisz 30 kondycji. -Wzmocniona Kamizelka: Dostajesz 15-20 wytrzymalości. -Zaskoczenie Wroga: Atakując wroga od tyłu zadajesz podwójne obrażenia. -Zwinne Palce: Natychmiastowe przeładowanie broni. -Granat Zamrażający: Dostajesz 1-4 granaty zamrażające. -Mistrz Ostrza: Co rundę dostajesz 5-7 noży do rzucania. -Ciemnie Okulary: Nie działają na ciebie granaty oślepiające. -Księga Expa: Za każdego fraga dostajesz dodatkowe 15 doświadczenia. -Defibrylator: Masz 1/2-6 szansy na zreanimowanie członka drużyny po zabiciu wroga. -Tajemnica Ninjy: Zmniejszona grawitacja i mniejsza widoczność na nożu. -Radar Telegrafisty: Widzisz wrogów na radarze. Poszczególne staty. Na CoD Modzie zdobywamy lvl'e. Co każdy lvl zdobywamy 2 pkt do rozdania w staty. Umiejetnosci odpowiadajace: Inteligencja - Odpowiada za DMG z rakiet Siła - Wzrasta nasze życie [1 pkt um. = +1 do HP]. Wytrzymałość - Im więcej mamy wytrzymałości, tym mniej przeciwnicy zadają nam obrażeń. Kondycja - im wiecej kondycji tym szybciej biegamy. Komendy które działaja na serwerach z cod-modem /reset - resetuje statystyki /statystyki - wyświetla statystyki /klasa - uruchamia menu wyboru klas /wyrzuć - wyrzuca perk /perk - pokazuje opis twojego perku /perki - pokazuje listę wszystkich perków + opis pekru /klasy - pokazuje opis klas [e] - Użycie umiejętności klasy radio3 (standardowo C) lub useperk - Użycie perku |
admin | 31.03.2012 18:56:18 |
Grupa: Administrator Lokalizacja: DolnyŚlask Posty: 189 #908168 Od: 2012-3-31 | i to sie nazywa opis klas ! |
DUMBAS | 31.03.2012 20:10:27 |
Grupa: Użytkownik Posty: 27 #908239 Od: 2012-3-31 | dziękuje za opis jest świetny |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |